Green Coffee۔ وزن کم کرنے کا انقلاب

green coffee

کیا یہ کوئی مشروب ہے جو کہ شدید پرہیزی خوراک اور پُرجوش ورزش کے بغیر وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے؟ یا کوئی مشہور کافی ہے جو کہ علاج کی حیثیت رکھتے ہوئے مشہور اداکار ستاروں اور ماڈلز کو اپنے آپ کو ایک کامل ساخت میں رکھنے میں مدد کرتی ہے؟ عام خواتین جو وزن کم کرنے کے لیے green coffee استعمال کرتی ہیں کیا کہتی ہیں؟ ان کی آراء بالکُل مختلف ہیں۔ تو یہ مشروب حقیقت میں کیا ہے؟ ان کے لیے حقیقی تعاون جو وزن کم کرنا چاہتے ہیں یا پھر جو زیادہ وزن سے متاثر ہیں انہیں لوٹنے کی ایک اور کوشش؟

عام یا غیرمعمولی؟

وہ جو کہ یقین رکھتے ہیں کہ green coffee اس پودے کی کوئی “جادوئی” جنس ہے وہ مایوس ہی ہوں گے۔ حقیقت میں، green coffee عام کافی کی اَن بھنی پھلیاں ہیں۔

کافی کی پھلیوں کو بھوننا اس کے اثر کو نہیں بدلتا۔ شربت عام بلیک کافی کی طرح ہے۔ شربت عام مقوی کی طرح کام کرتا ہے اور خون کے دباؤ کو بڑھاتا ہے۔ Green coffee کیفین پر بھی مشتمل ہوتی ہے لیکن مقدار میں نسبتاً کم ہوتی ہے۔

green coffee وزن کم کرنے میں کیوں مدد کرتی ہے؟

Green coffee کی پَھلیاں کلوروجینک ایسڈ پر مشتمل ہوتی ہے جو کہ عام طور پر گرمائش کے دوران کھو جاتا ہے۔ یہ ایسڈ چربی کی توڑ پھوڑ اور خون کی گردش کے ذریعے اُسے جذب ہونے سے بچاتا ہے۔ اس کے ساتھ، کلوروجینک ایسڈ آپ کے جگر کے فیٹی ایسڈز کو عمل میں لانے کے لیے مدد کرتا ہے۔

green coffee کی سب سے زیادہ صحت مند خاصیت خون کی گردش میں اِنسولین کے ارتکاز کو کم کرنے کی قابلیت ہے جس کے باعث میٹابولزم افزائش پاتا ہے۔ نتیجے کے طور پر، وزن کم کرنے کا عمل زیادہ تیز ہو جاتا ہے۔ اضافی طور پر، یہ عام مقوی کی طرح کام کرتی ہے۔ یہ خاصیت بلیک کافی کے مقابلے میں بہت واضح نہیں ہے جو دگنا جتنی زیادہ کیفین پر مشتمل ہوتی ہے اسے تیزی سے توانائی کے مراحل دوبارہ ذخیرہ کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ یہ راز نہیں ہے کہ لوگ جو کہ اپنا وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں مسلسل توانائی نہیں رکھتے، ان کے طرز زندگی کی تبدیلی اور پرہیزی خوراک کی تدبیر کے نتائج میں نا کامی ہے۔

غذائیت کی سائنس میں کوئی عمومی رائے نہیں ہے۔ کچھ پی جانے والی کافی کے ساتھ وزن کم کرنے کے لیے green tea یا ادرک کے ساتھ green coffee کا مشورہ دیتے ہیں جو کہ مزید بھی بہتر اختیار ہے۔ تاہم، کچھ لوگ کہتے ہیں کہ یہ غیر محفوظ ہو سکتا ہے۔ اور کچھ کا ماننا ہے کہ بس آپ کو ایک دن میں کئی کپ نوش کرنا پڑیں گے اور آپ وزن کم کریں گے۔ جو کہ سچ نہیں ہے۔ صحت مند پرہیزی خوراک پر سختی سے عمل اور ورزش کرنا اہم ہیں۔ وگرنہ آپ پچھلی جلائی ہوئی ساری کیلوریز دوبارہ پا لیں گے۔

green coffee لینے کے دو انتخاب ہیں۔ تازہ پَھلیاں پیسیں اور کشید کریں یا وزن-کم کرنے کرنے کے لیے گولیاں لیں۔

  1. کافی کی پَھلیاں استعمال کرنے سے پہلے اہیں کئی دِنوں تک خشک کرنا چاہیے۔ پِھر انہیں گرائنڈر میں رکھیں اور گاڑھا آمیزہ نہ کہ پتلا حاصل کریں۔ اب حاصل ہونے والے آمیزے کو عام کافی کی طرح کافی کے برتن یا ہیوی ڈیوٹی کپ میں تیار کریں۔ اِس مائع کو اُبالنے کے بعد ٹھنڈا کریں اور کب میں چَھان لیں۔ آپ ایک مشروب دیکھیں گے جس کا رنگ گہرا سبز یا زیتون ہو گا۔ ظاہر ہے، آپ کو اس میں کوئی چینی شامل نہیں کرنی چاہیے۔ تاہم، آپ کچھ شہد ملا سکتے ہیں کیونکہ اِس مشروب کا ذائقہ کافی مخصوص سا ہے۔
  2. کیپسول اور کھانے والی گولیوں کے ہر پیکج کے ساتھ اسے لینے کے طریقے کی وضاحت ہوتی ہے۔ وگرنہ، نہ صرف آپ اپنا وزن کم کریں گے بلکہ اپنے میٹابولزم کو بھی نقصان پہنچائیں گے۔ عام طور پر خوراک کا انحصار جسم کی کمیت سے اِس تعلق پر مبنی ہوتا ہے کہ 40 کلو کیلئے 1 ٹیبلیٹ (لیکن براہِ کرم، کیپسولز سے منسلکہ لیبل پڑھ لیں)۔

BUY GREEN COFFEE

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.